Skriv med stil – Montblanc på shoppingnettstedet Campadre

Montblanc har gjennom generasjoner blitt kjent som produsent av eksklusive og sofistikerte skriveinstrumenter, med andre ord penner på absolutt høyeste nivå. Nå kan du skaffe deg ditt eget eksemplar av en penn utover det vanlige. På Campadre.com pågår i en uke en kampanje med spesielt utvalgte penner fra Montblanc, med priser opptil 40 % under de ordinære. I kampanjen inngår også eksklusivt utvalgte ur og mansjettknapper.

Tidsbegrensede og eksklusive kampanjer bare for medlemmer - det er konseptet som siden februar i år har hatt suksess i Sverige. På onsdag 12. august kl. 12.00 starter en Montblanc-kampanje på shoppingnettstedet campadre.com. Penner, ur og mansjettknapper perfekte for en gentleman tilbys frem til og med 19. august, til priser langt under butikkenes. Montblanc har produsert skriveinstrumenter i et århundre og er i dag verdens mest kjente og populære pennemerke. Det siste tiåret har produkttilbudet blitt utvidet og inneholder nå i tillegg til penner, lærvarer og luksuriøse ur, og til og med smykker, briller og parfyme. – En penn med riktig utseende, grepet og tyngden gir en enestående følelse av eksklusivitet. Det er denne typen penner som går i arv. Vi syns at det er morsomt å kunne tilby våre medlemmer utvalgte deler av de litt nyere produktlinjene fra Montblanc. En naturlig del av en manns tilbehør er ordentlig penn og et fint ur, sier Campadres daglige leder Krister Mossberg. Pennene som inngår i kampanjen er fra seriene Starwalker og Meisterstück. 140-serien Meisterstück regnes som flaggskipet blant Montblancs kolleksjoner. Besøk Campadre på www.campadre.com. For å få mer informasjon og for pressepålogging, vennligst kontat: Krister Mossberg, CEO Campadre +46 (0) 709-51 57 51 krister@campadre.com