Smykk deg eksklusivt

Gjør det til en luksuriøs høst. Nå finner du bryllupsringer, smykker og tilbehør fra Gucci, Ole Lynggard, Les Pavés og Montblanc på Campadre.no - til priser langt under ordinære butikkpriser.

I løpet av de neste ukene starter flere kampanjer på Campadre med luksuriøse ringer, armbånd og andre utvalgte smykker og tilbehør. Ringer fra merkene som Les Pavés og Ole Lynggaard er veldig ettertraktet - og koster også deretter. Takket være kampanjene på Campadre som kun pågår i fåtall dager, kan medlemmene tilbys priser som det er vanskelig å finne tilsvarende andre steder. — Gjennom Campadre får medlemmene eksklusive tilbyd som de ikke finner noen andre steder. Hver kampanje er en ny mulighet til å finne et gullkorn. Her får medlemmene også tilgang til varemerker som de kanskje eller ikke hadde hatt mulighet til å handle, sier Krister Mossberg, administrerende direktør og grunnlegger av Campadre. Akkurat nå pågår en kampanje fra Ole Lynggaard, med ringer i både rødt og hvitt gull. Ringene finnes for både dame og herre og flere modeller er perfekte som bryllupsringer. Besøk Campadre på www.campadre.com. For pressbilder, klikk inn på http://www.campadre.com/press/press-photos/

Om oss

Campadre ble etablert i november 2008 og er Skandinavias første og største medlemsbaserte kampanjenettsted, med over 130 000 medlemmer. Siden juni 2009 tilbyr Campadre klær, tilbehør, hjeminnredning med mer fra eksklusive varemerker opptil 70 % under ordinære butikkpriser i Sverige, Norge, Danmark og Finland. Varene selges gjennom tidsbegrensede kampanjer og kun til medlemmer. Medlemskapet er gratis, men antall medlemmer er begrenset.