Suksess underbuksen på Campadre.com

Underbuksen med ekstra lomme for mannens eiendeler – det er oppfinnelsen som revolusjonerte herreunderbuksen, i følge Frigo. Nå har du mulighet til å prøve verdens første shape up-underbukse for menn til kampanjepris.

Underbuksemerket Frigo har tatt frem en underbukse som både løfter og ventilerer mannens eiendeler. Den spesielle designen er en lomme hvor pung og penis blir plassert og holder dem på plass. Fra begynnelsen ble underbuksen presentert for å gjøre det mer komfortabelt og friskere for idrettsmannen. Men underbuksen skal ikke bare kun gi en friskere følelse, men også løfte eiendelene. Som et svar på push up-BH’en har Frigo skapt verdens første shape-up underbukse. Har du fremdeles ikke prøvd underbuksa har du mulighet til å gjøre det nå til kampanjepris. Shoppingsiden Campadre selger underbuksene i et par dager til 50 prosent under ordinære priser. For å se kampanjen, klikk inn på http://www.campadre.no/campaigns/11-sep-frigo/. Frigo-kalsongerna lanserades i september 2008 i Sverige. Nya marknader är Norge och Danmark. En av delägarna är en av Sveriges populäraste skådespelare Mikael Persbrandt. Siden juni 2009 tilbyr Campadre klær, tilbehør, hjeminnredning med mer fra eksklusive varemerker opptil 70 % under ordinære butikkpriser i Sverige, Norge, Danmark og Finland. Varene selges gjennom tidsbegrensede kampanjer og kun til medlemmer. Medlemskapet er gratis, men antall medlemmer er begrenset. Besøk Campadre på www.campadre.com. For pressbilder, klikk inn på http://www.campadre.com/press/press-photos/ For å få mer informasjon og for pressepålogging, vennligst kontat: Krister Mossberg, CEO Campadre Tlf.: +46 (0) 709-51 57 51, e-post: krister@campadre.com Emilie Thorsén, presseansvarlig i Campadre Tlf.: +46 (0) 709-51 57 56, e-post: emilie@campadre.com