CANAL+ følger dramaet i Tippeligaen: Vålerenga - Stabæk, med kontinuerlig oppdatering fra Rosenborg - Lyn CANAL+ direkteoverfører, som eneste tv-kanal, kampen når gullkandidat Vålerenga tar i mot nedrykkstruede Stabæk på Ullevaal. Det blir også bilder fra den andre gullkampen Rosenborg - Lyn, med løpende oppdatering og høydepunkter. Det blir studiosending før, i pausen og etter kampen med intervjuer, høydepunkter og analyser med Dag Solheim, fotballekspert Lars Tjærnås og Henning Berg. Kommentator Øyvind Alsaker og ekspert Nils Johan Semb er på plass på Ullevaal, og vil referere fra indre bane rett etter kampen med stemningsrapport, intervjuer av spillere og trenere. CANAL+ har også reporter Espen Tvedt på plass i Trondheim, som vil komme med løpende oppdateringer og høydepunkter fra Lerkendal. Intervjuer og stemningsrapport etter kampen. Det blir også høydepunkter fra Molde - Bodø/Glimt, og samtlige kamper i finalerunden. Lørdag 30/10, kl.17.50-20.25, Vålerenga - Stabæk og Rosenborg - Lyn CANAL+ For ytterligere informasjon vennligst kontakt: Nina Engh, tlf. 916 05 816/22 93 94 15. ------------------------------------------------------------ Informasjonen er sendt gjennom Waymaker http://www.waymaker.no Nedenstående filer kan lastes ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/10/28/20041028BIT21190/wkr0001.doc Vif-Stabæk på CANAL+ http://www.waymaker.net/bitonline/2004/10/28/20041028BIT21190/wkr0008.pdf