CANAL+ følger dramaet i Tippeligaen: Vålerenga - Stabæk, -med kontinuerlig oppdateringer fra Rosenborg - Lyn CANAL+ viser direkte fra finalethrillerne på Ullevaal der Vålerenga tar imot nedrykkstruede Stabæk, og fra Lerkendal der Rosenborg møter Lyn. Det blir studiosending før, i pausen og etter kampen med intervjuer, høydepunkter og analyser med Dag Solheim og fotballekspert Lars Tjærnås. Kommentatorer er Øyvind Alsaker og ekspert Nils Johan Semb. SENDEPLAN Søndag 30/10, kl.17.50-20.30, Vålerenga - Stabæk og Rosenborg - Lyn, CANAL+ For ytterligere informasjon vennligst kontakt: Nina Engh, tlf. 916 05 816/22 93 94 15. ------------------------------------------------------------ Informasjonen er sendt gjennom Waymaker http://www.waymaker.no Nedenstående filer kan lastes ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/10/25/20041025BIT20590/wkr0001.doc