CANAL+ følger thrilleren om seriegullet i Tippeligaen: Ham-Kam - Vålerenga på CANAL+ Nå kan hele fotball-Norge følge gullthrilleren fra Briskeby. CANAL+ direkteoverfører kampen når Ham-Kam tar i mot Vålerenga søndag 24. oktober. Kampen på Briskeby ble sist torsdag utsolgt, men fotball-Norge får muligheten til å følge thrilleren om seriegullet i Tippeligaen - på CANAL+. "Det blir en fantastisk avslutning på årets Tippeligasesong, hvor det blir en thriller helt til siste slutt - som vi følger direkte på CANAL+", sier Dag Solheim, programleder for Tippeligasendingene på CANAL+. SENDEPLAN Søndag 24/10 kl.17.45, Ham-Kam - Vålerenga, CANAL+SPORT Kommentatorer: Kenneth Fredheim og Nils Johan Semb. I studio før, i pausen og etter kampen med intervjuer, høydepunkter og analyser - Dag Solheim og Lars Tjærnås. Hvilke kamp som vises på CANAL+ fra den siste runden i Tippeligaen, bekreftes 26. oktober. For ytterligere informasjon vennligst kontakt: Nina Engh, tlf. 916 05 816/22 93 94 15. ------------------------------------------------------------ Informasjonen er sendt gjennom Waymaker http://www.waymaker.no Nedenstående filer kan lastes ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/10/18/20041018BIT21070/wkr0001.doc