CANAL+ tilbyr åtte kanaler i høst

HD-TV, lokal sportskanal og flere filmkanaler gir større valgfrihet

I september gjør vi det enklere for abonnentene å se på CANAL+ gjennom flere kanaler og større valgfrihet. Vi samler all sport i en lokal, norsk sportskanal, introduserer HD-TV i Norden og lanserer to nye filmkanaler. 1. september utvikler vi kanalkonseptet slik at det blir enda lettere for seerne å finne det de ønsker å se, når de vil se det. Våre abonnenter får tilgang til åtte kanaler som distribueres gjennom satellitt, kabel og bredbånd. Vi legger all sporten på den nye lokale kanalen CANAL+SPORT, der man kan se direktesendte kamper fra Tippeligaen, Premier League, Serie A, Allsvenskan, Elitserien, NHL og NBA. Norges beste kommentator- og ekspertteam kommenterer og analyserer. CANAL+ er først i Norden med å vise High Definition TV i en egen kanal, C MORE HD. Her kan de kresne se film i beste sendetid, i en fantastisk bildekvalitet. Vi lanserer også to nye, rendyrkede filmkanaler, og gir dermed seerne frihet til å velge mellom 12 filmer i beste sendetid hver dag. Alle filmene vises i sitt originale format. CANAL+ fortsetter satsningen på kritikerroste serier utover høsten med blant annet Entourage og House. Hver kveld vises en ny serieepisode, mandag til fredag kl. 22.00. Les mer om våre nye kanaler og kanalstruktur på vår hjemmeside www.canalplus.no For ytterligere informasjon, vennligst kontakt Marc-Antoine d’Halluin, Administrerende Direktør i C More Entertainment, + 46 70 358 28 95 eller Helena Skåntorp, Vise Administrerende Direktør i C More Entertainment, + 46 70 818 39 07.