CANAL+ viser returkamp 2. runde i UEFA-cupen MOLDE - BENFICA

CANAL+ viser returkamp 2. runde i UEFA-cupen MOLDE - BENFICA Torsdag 27. november viser CANAL+ returkampen 2. runde i UEFA-cupen: Molde - Benfica fra Nye Molde Stadion, kl. 19.55. Den første kampen i Lisboa endte 3-1 til Benfica, og Molde må derfor vinne minst 2-0 for å gå videre i UEFA-cupen. Kommentatorer er Øyvind Johannessen og Erik Thorstvedt. Fotball på CANAL+ : Torsdag 27/11 kl 19.55 Molde - Benfica CANAL+ For ytterligere informasjon, vennligst kontakt: Nina Engh, tlf. 22 93 94 15 eller mobil: 916 05 816. CANAL+ Television AB er det ledende betal-tv konsernet i Norden (Sverige, Norge, Finland og Danmark). Nordic Capital og Baker Capital eier hver 50% av selskapet. Selskapet har visningsrett på film fra de fleste store amerikanske filmselskapene, og også fra flere lokale distributører. CANAL+ Television AB har også visningsrett til Premier League, Serie A, Allsvenskan og Tippeligaen i fotball, samt NHL og Eliteserien i ishockey. Dessuten kan man se Norgespremieren på en rekke prisbelønnede serier og nye dokumentarer på CANAL+. Seerne har i hvert land tilgang til tre hovedkanaler: CANAL+, CANAL+ GUL OG CANAL+ BLÅ, samt tjenesten CANAL + ZAP. Tilbudet distribueres via satellitt, kabel og det digitale bakkenettet. Selskapets inntekter har i gjennomsnitt steget med 25% de tre siste årene, samtidig som antallet abonnenter har økt fra 470 000 til 700 000. CANAL+ Television AB kan i dag vise til et positivt resultat uten gjeld. ------------------------------------------------------------ Ytterligere informasjon kan hentes på følgende hjemmeside: http://www.waymaker.no Nedenstående filer kan lastes ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/11/25/20031125BIT00570/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/11/25/20031125BIT00570/wkr0002.pdf