NY FOTBALLEKSPERT PÅ CANAL+: HENNING BERG

Henning Berg er CANAL+ sin nye fotballekspert, og skal jobbe med engelsk fotball i Premier League Studio. CANAL+ viser inntil 9 kamper fra hver runde i Premier League, og har studiosendinger hver lørdag og søndag.

CANAL+ har siden 1998 sendt direkte toppfotball fra populære Premier League, og vil denne sesongen 2004/2005 vise inntil 300 kamper på CANAL+-kanalene. Hver helg i Premier League Lørdag og SuperSøndag får seerne ferske reportasjer, intervjuer av spillere og managere i England og analyser av helgens kamper fra ekspertpanelet i studio – der vi nå møter Henning Berg. ”Det er fantastisk å få med en så stor kapasitet på laget. Han er den eneste norske fotballeksperten som har vunnet Premier League med to ulike klubber. Hans erfaring fra Premier League-arenaene vil garantert gi våre seere en ny dimensjon”, sier Dag Solheim, redaktør for Premier League Studio. ”Jeg gleder meg til å jobbe med engelsk fotball på CANAL+. Premier League er den mest underholdende ligaen i verden!”, sier Henning Berg. Seerne vil møte Henning Berg i studio allerede førstkommende tirsdag 1. februar, når CANAL+SPORT viser toppkampen Arsenal – Manchester Utd. direkte fra Highbury kl. 20.45. Øvrige fotballeksperter som seerne vil møte i vårens Premier League-sendinger på CANAL+ er Lars Tjærnås og Nils Johan Semb. For ytterligere informasjon vennligst kontakt Nina Engh, tlf. 22 93 94 15.