På lørdag viser CANAL+ Premier League på TVNorge

Lørdag 20. august vises CANAL+ Premier League Lørdag i sin helhet på TVNorge. Sendingen starter kl. 13.30, og inneholder kampene Manchester United - Aston Villa og Liverpool - Sunderland.

Samsendingen markerer at den engelske ligaen er i gang, og gir TVNorge-seerne muligheten til å oppleve kvaliteten på CANAL+ sine Premier League sendinger. CANAL+ og TVNorge eies begge av SBS Broadcasting, som er noe av bakgrunnen for samarbeidet. Premier League vil fortsatt vises eksklusivt på CANAL+ med inntil 9 kamper i uken, og samsendingen med TVNorge gjelder kun lørdagens sending. For ytterligere informasjon vennligst kontakt Peter Harryson, nordisk sportssjef i CANAL+, tlf. 00 48 70 358 2983 Bjørn Stangjordet, daglig leder CANAL+ Norge, tlf. 90 72 18 20