Tippeligakampene på CANAL+ er klare!

Tippeligakampene på CANAL+ er klare! CANAL+ Television AB er det ledende betal-tv konsernet i Norden (Sverige, Norge, Finland og Danmark) med over 700 000 abonnenter. Nordic Capital og Baker Capital eier hver 50% av selskapet. CANAL+ Television AB har visningsrett på film fra de fleste store amerikanske filmselskapene, og også fra flere lokale distributører. CANAL+ Television AB har også visningsrett til Premier League, Serie A, Allsvenskan og Tippeligaen i fotball, samt NHL og Eliteserien i ishockey. Dessuten kan man se Norgespremieren på en rekke prisbelønnede serier og nye dokumentarer på CANAL+. Seerne har i hvert land tilgang til tre hovedkanaler: CANAL+, CANAL+ GUL og CANAL+ BLÅ, samt tjenesten CANAL + ZAP. Tilbudet distribueres via satellitt, kabel og det digitale bakkenettet. ------------------------------------------------------------ Ytterligere informasjon kan hentes på følgende hjemmeside: http://www.waymaker.no