Capemini gruppen leverer resultater for første kvartal

Oslo, 8. mai 2009 – Capgemini gruppen rapporterer inntekter på 19,1 milliarder norske kroner for første kvartal 2009 (2 205 millioner euro). Dette er på linje med forventningene for første halvår 2009. Kvartalsresultatene ble presentert i Paris.

Capgemini gruppen rapporterte inntekter på 19,1 milliarder norske kroner for første kvartal 2009 (2 205 millioner euro). Dette representerer en økning i inntektene på 0,9 % sammenliknet med samme periode i fjor. Like for like hadde selskapet et fall i inntektene på 0,3 % for perioden.

Storbritannia og Irland leverer gode resultater med en økning på 7 %, mens det i Nord-Amerika har vært et fall på 6,9 % i inntektene sammenlinket med første kvartal 2008.

Resultatene for første kvartal er på linje med forventningene.