Direktørbytte mellom Capgemini Norge og Capgemini Sverige

Direktørbytte mellom Capgemini Norge og Capgemini Sverige Oslo, 14. september 2005 Kjell Ulmfeldt tiltrer som ny administrerende direktør for Capgemini Norge. Kjell Ulmfeldt har bred erfaring fra Capgeminis internasjonale virksomhet og har arbeidet i selskapet siden 1976. Han er utdannet fil.kand Informatikk fra Lunds universitet. I sin tid i Capgemini har han hatt en rekke lederposisjoner i Tyskland og Sverige, og kommer nå fra stillingen som administrerende direktør i Sverige. Ulmfeldt bringer med seg spisskompetanse på flere forretningsområder som er etablerte i Capgemini Sverige, som han nå skal igangsette og utvikle i Capgemini Norge. Kjell Ulmfeldt erstatter Jan-Erik Karlsson som tar over som administrerende direktør i Sverige. Karlsson har i gjennom sine fire år som leder for Capgemini Norge bidratt sterkt til den gode utviklingen av selskapet. For ytterligere informasjon: Marie Fossum Markeds- og kommunikasjonssjef E-mail: marie.fossum@capgemini.com Mobil: 48 12 97 64 Om Capgemini Capgemini er en internasjonalt ledende leverandør av tjenester innen Consulting, Technology og Outsourcing. Vi har en unik måte å jobbe sammen med våre kunder på, som kalles the Collaborative Business Experience. Gjennom en forpliktelse for felles suksess og aktiv bruk av vårt globale nettverk, ledende teknologipartnere, metodikk og verktøy, hjelper vi våre kunder til å oppnå bedre og vedvarende forretningsresultater. Capgemini sysselsetter cirka 60.000 mennesker på verdensbasis og omsatte for 6,291 milliarder Euro i 2004. Ytterligere informasjon og kontaktadresser er tilgjengelig på no.capgemini.com ------------------------------------------------------------ Informasjonen er sendt gjennom Waymaker http://www.waymaker.no