Ta ordet og overbevis!

I sin nye bok Talekunstens 12 hemmeligheter gir Ragnhild Nilsen praktiske, konkrete råd og inspirasjon til dem som ønsker å kunne snakke med overbevisning foran en forsamling og som vil skape begeistring hos dem man henvender seg til.

Mange har noe på hjertet, men gruer seg til å ta ordet i små eller store forsamlinger, enten det er på jobben, i festlig lag eller andre steder. Ragnhild Nilsen viser hvordan man kan opptre og ordlegge seg slik at budskapet når fram. Det handler om å få kontroll over nervøsitet, vite hvordan du får kontakt med publikum og hvordan du bruker hjelpemidler.

Talekunstens 12 hemmeligheter er først og fremst en oversiktlig håndbok, men formen er fortellende og inspirerende. Boka inneholder eksempler på gjennomprøvde, velfungerende presentasjonsteknikker og praktiske øvelser. Her finner du bl.a. syv nøkler for å håndtere nervøsitet, fire oppskrifter for å tale i festlig lag, og et kapittel om hvordan man effektivt begynner en presentasjon.
Ragnhild Nilsen (Cand Music. M.A) tilhører Skandinavias toppsjikt av kurs- og foredragsholdere innenfor kommunikasjon, selvledelse og forandringsprosesser. Hun har skrevet flere bestselgende bøker om selvledelse og kommunikasjon, og har i mange år arbeidet med ledere, politikere og TV-personligheter, samt holdt en rekke kurs og foredrag i ulike bedrifter. Suksessfaktoren er at hun med humor og gjennom konkrete metoder får folk til å hente fram det beste i seg selv slik at dette kan brukes i hverdagen. Ragnhild Nilsen er del av Coachteam AS . Som musiker er hun kjent under artistnavnet Arctic Queen.

Ragnhild Nilsen mottok Culturaprisen 2010 som går til en person, gruppe eller bedrift som har fremhevet seg på det økologiske og/eller sosiale området. Hun mottok prisen for sitt arbeid innen GlobalFairTrade, rettferdig bomull og opprettelsen av venneforeningen Sekem Scandinavia .

Kontakt Ragnhild Nilsen: ragnhild@coachteam.no , tlf. 918 84 236.

Vi sender gjerne anmeldereksemplar på forespørsel!

Vennlig hilsen,
Informasjonsavdelingen Cappelen Damm.

Kontaktperson i forlaget:
Turid Oline Hepsø, turid.oline.hepso@cappelendamm.no , tlf. 404 91 136.