Cision har inngått samarbeidsavtale med NTB

Cision har inngått samarbeid med Norsk Telegrambyrå AS (NTB) om distribusjon av pressemeldinger. Avtalen medfører at Cisions kunder som benytter seg av distribusjonsverktøyet Connect får mulighet til å nå enda bredere ut med sin informasjon via NTB.

Distribusjon via NTB vil inngå som et tilvalg i kommunikasjonsverktøyet CisionPoint og vil være tilgjengelig i alle distribusjonsløsninger Cision leverer.

- Samarbeidet mellom NTB og Cision vil være til glede både for de som ønsker å nå ut med viktig informasjon og for journalistene som bruker NTB til å holde seg orientert i nyhetsflommen, sier utviklingsdirektør Helen Vogt i NTB.

- Vi har det siste året hatt et samarbeid med NTB sammen med Oslo Børs. Det at vi nå utvider tilbudet til at alle våre kunder kan benytte NTB som distribusjonskanal gjør Cision til den mest komplette distributøren i Norge med den bredeste spredningen. sier Anders Gustavsson, COO / Sales Director i Cision Norge. Og alt kontrolleres i vårt nettbaserte grensesnitt CisionPoint.

For mer informasjon om Cisions distribusjonstjeneste, se http://no.cision.com/no/Vaare-tjenester/Connect/

Tags: