Det Norske Veritas valgte Observer

Det Norske Veritas valgte Observer Det Norske Veritas har fornyet kontrakten med Observer Norge for både internasjonal og nasjonal løpende medieovervåkning og medieanalyse for 2005. Observer Norge vant kontrakten etter vurdering av flere andre konkurrenter. ”Observer møter våre behov på en profesjonell og effektiv måte. Det er nødvendig for oss å ha tilgang til daglig informasjon – hvordan Veritas fremstilles i så vel norske som internasjonale medier. I tillegg gir Observers årlige analyse av Veritas omtale i mediene verdifull informasjon for vårt videre arbeid,” sier informasjonssjef Per Wiggo Richardsen Det Norske Veritas er en internasjonal organisasjon og opererer i en svært spesialisert bransje. Dette gjør at vi opplever samarbeidet som spesielt spennende og utfordrende. Vi i Observer Norge jobber kontinuerlig med å videreutvikle våre analyse- og rådgivningstjenester, og dette valget er for oss en bekreftelse på at kundene er tilfredse med våre tjenester, sier administrerende direktør Pål Øverby i Observer Norge. For ytterligere informasjon: Adm.dir. Pål Øverby Tlf: 23 00 25 22 E-post: pal.overby@observer.no ------------------------------------------------------------ Ytterligere informasjon kan hentes på følgende hjemmeside: http://www.waymaker.no Nedenstående filer kan lastes ned: http://wpy.waymaker.net/client/waymaker1/ImageArchive/Image.aspx?image_id=2949&lang=NO Adm. dir. Pål Øverby