Hafslund valgte Observer

Hafslund valgte Observer Hafslund har inngått avtale med Observer Norge om sponsoranalyse for 2005. Observer Norge har tidligere inngått avtaler med flere andre større sponsorer og sponsorobjekter. Vi har samarbeidet med Vålerenga siden 1993 og har gjennom disse årene evaluert samarbeidet med ulike metoder, sier informasjonssjef Morten Schau i Hafslund. Når vi nå har inngått en samarbeidsavtale som varer ut sesongen 2010, er det viktig for oss å få bekreftet gjennom Observer-analysen at vi har riktig fokus i gjennomføringen av avtalen, og eventuelt få tilbakemeldinger som gjør oss enda bedre i stand til å få maksimalt ut av det vi investerer i å samarbeide med Vålerenga Fotball, sier Morten Schau videre. Med Vålerenga har Hafslund sikret seg et av landets beste sponsorobjekter. Det blir definitivt både morsomt og spennende for oss å analysere hvor godt dette sponsorobjektet egentlig er. Sponsoranalyser er et viktig satsingsområde for Observer Norge, og vi ser en trend på at de fleste profesjonelle sponsorer i dag måler effekten av sine investeringer, sier administrerende direktør Pål Øverby i Observer Norge. For ytterligere opplysninger kontakt: Pål Øverby Adm. Dir. Mobil: 90 52 68 41 E-post: pal.overby@observer.no ------------------------------------------------------------ Informasjonen er sendt gjennom Waymaker http://www.waymaker.no Nedenstående filer kan lastes ned: http://wpy.waymaker.net/client/waymaker1/ImageArchive/Image.aspx?image_id=3608&lang=NO Adm.Dir. Pål Øverby