Statsbygg har inngått treårig kontrakt med Observer Norge

Statsbygg har inngått treårig kontrakt med Observer Norge Statsbygg har inngått fornyet kontrakt med Observer Norge på løpende medieovervåkning, medieanalyse og medierådgivning for 2005, 2006 og 2007 samt opsjon for årene 2008 og 2009. Vi har valgt den totalt sett beste løsningen sier Bente Myhre Haast , Direktør Samfunnskontakt i Statsbygg. Det har vært svært interessant for oss å følge den positive utviklingen av Statsbyggs omtale, og vi ser fram til å følge den videre. Statsbygg er en høyt profilert medieaktør, som er meget profesjonelle og proaktive i sitt møte med mediene. Det er derfor både flatterende og spennende at de forlenger samarbeidet med oss. Statsbygg blir dessuten en av de første kundene som tar i bruk vår nye elektroniske analyseplattform. Denne kontraktsfornyelsen gjør oss derfor ekstra stolte, skjerpet og entusiastiske, sier administrerende direktør Pål Øverby i Observer Norge. ------------------------------------------------------------ Informasjonen er sendt gjennom Waymaker http://www.waymaker.no Nedenstående filer kan lastes ned: http://wpy.waymaker.net/client/waymaker1/ImageArchive/Image.aspx?image_id=5215&lang=NO Pål Øverby