Cision lanserer nyhetsportalen CisionWire i USA, Frankrike och Storbritania

I dag lanseres CisionWire på tre nya markeder i verden. Dessuten får CisionWire et helt nytt design och nye funksjoner som bidrar till ytterligere synlighet og spredning av nyheter online.

Hensikten ned å gjøre en nylansering av Cisionwire har vært, bortsett fra å å nå ut til nye markeder, forbedret søkemotoroptimalisering slik at for eksempel Google enklere finner pressemeldinger som er publisert på CisionWire.

Cision har til og med lagt til en Facebook ”like” knapp som forenkler spredningen av informasjon til Facebook. Knappen fungerer som en anbefaling der hvem som helst kan gå inn og klikke på knappen under en spesifikk pressemelding som da blir synlig i individenes nyhetsstrøm på Facebook.

CisionWire har under snart 2 års tid i sin nåværende form vært en viktg samlingsplass for nyhetsspreding online. Det er et naturlig steg for oss å vokse globalt slik at våre kunder utenfor Skandinavia har mulighet til å sende sine nyheter, via CisionWire, til mottakere på internasjonale markeder sier Magnus Thell, VD Cision Skandinavia.

Det er nå mulig å laste opp bilder på kontaktpersoner i presserommet på CisionWire.

CisionWire er under stadig utvikling mener Magnus Thell og i fremtiden ventes flere forbedringer for CisionWire som hovedsaklig publiserer pressemeldinger, finansielle rapporter, bilder, video og andre dokumenter fra et stort antall børsnoterte selskaper såvel som ikke noterte selskaper, interesseorganisasjoner, offentlighet og myndigheter.

For mer informasjon, vennligst kontakt:
Magnus Thell, VD
E-post: magnus.thell@cision.com
Linnégatan 87A
104 51 Stockholm
Telefon: 0046 8 507 410 00

Cision skaper forutsetninger for at selskap og organisasjoner kan ta bedre beslutninger og nå bedre resultat gjennom plattformen CisionPoint, som tilbyr tjenester for kommunikasjons- og PR-ansvarlige. CisionPoint ble i 2009 vinner av CODiE Award i klassen Best Online News Service av Software, tildelt av Information Industry Association (SIIA). Med lokal ekspertise og global rekkevidde leverer Cision Cision relevant medieinformasjon, distribusjonstjenester tilpasset forskjellige målgrupper, medieovervåkning og kvalifiserte analyser. Cision har kontor i Europa, Nord–amerika og Asia, samt partnere i 125 land. Cision AB er notert på Stockholmsbörsen og omsatte for 1.5 milliarder i 2009. Denne pressemeldingen finnes også på www.cision.no

Tags: