Cision offentliggjør avtale om påståtte krenkelser og kommentarer på utviklingen av andre kvartal

Med henvisning til det som tidligere ble annonsert i Cisions pressemelding fra 8. mars 2012 , Cision har nå offentliggjort en avtale inngått med det amerikanske forlaget Dow Jones knyttet til påstått krenkelse.

Avtalen inkluderer en konfidensiell oppgjørsbeløp og at Cision er forpliktet til å ikke distribuere originale verk av Dow Jones.

Cision fortsetter å vise sterk vekst som tidligere antydet i rapporten for første kvartal 2012 og underliggende driftsresultat for andre kvartal 2012 er forventet å nå 35 millioner kroner. Driftsresultatet for andre kvartal vil bli påvirket av de upubliserte forlik kostnader og andre engangskostnader for gjennomføring og juridiske / konsulenthonorarer. Som en konsekvens, forventes det nå et driftsresultat for andre kvartal på cirka  -10 millioner kroner.

Resultatene for årets andre kvartal vil bli presentert den 18. juli 2012.

For mer informasjon vennligst kontakt:

Hans Gieskes, VD och koncernchef, tel. +46 (0)8 507 410 11
Tosh Bruce-Morgan, ekonomidirektör, tel. +46 (0)8 507 410 11
E-mail: investorrelations@cision.com

Fogel & Partners
Anders Fogel, tel. +46 722044750
Email: anders.fogel@fogelpartners.se

Cision AB (publ)
Org.nr: 556027-9514

Tags:

Om oss

Cision är den ledande leverantören av kommunikationsverktyg inom IR och PR. Våra kunder använder Cision för att hantera alla delar i sin kommunikation – allt ifrån att identifiera viktiga medier och opinionsbildare till att nå ut med sina budskap, bevaka traditionella och sociala medier och utvärdera effekten av sin kommunikation. Cision finns i Europa, Nordamerika samt Asien.