Cision styrker IR-tilbudet i Norge sammen med Smartcom:tv

Innleder et langsiktig samarbeide med Smartcom:tv og gjør webcast tilgjengelig for sine kunder.

Webcast av kvartalpresentasjoner har gjennom de seneste årene blitt mer og mer vanlig for børsnoterte selskaper. Interessen fra analytikere og grupper som følger selskapene er økende og antall seere på live webcast er økende. Cision styrker sitt IR-tilbud i Norge gjennom å innlede et samarbeide med Smartcom:tv, Norges ledende leverandør av tjenester for web-TV. Smartcom:tv er næringslivets TV partner og er markedsledende i Norge med over 100 norske bedrifter og organisasjoner som kunder. Smartcom:tv bidrar til at kundene skal kunne kommunisere bedre i digitale kanaler og tilbyr et helhetlig kommunikasjonskonsept slik at kunden kun har en leverandør å forholde seg til. -En majoritet av våra börsnoterade kunder efterfrågar ofta möjligheten att sända ut sina presentationer vid kvartalsrapporter via live webcast för att nå ut till sin målgrupp. Tillsammans med Smartcom:tv kan vi nu tillföra ett större värde för våra kunder genom att kombinera våra respektive tjänster i gemensamma processer sier Magnus Thell, VD Cision Skandinavia. –Cision og Smartcom:tv er to sterke selskap innenfor sine respektive områder og vi kommer nå til å utvikle det norske markedet sammen. Våre tjenester kompletterer hverandre ypperlig, og styrker den totale leveransen til sluttkunden sier Tore Nergaard, Daglig leder Smartcom:tv. Web-TV kompletterer den skriftlige pressemeldingen og finansielle rapporter samtidig som det gir en helt ny opplevelse av den finansielle kommunikasjonen. Denne tjenesten finns nå, i samarbeide med Smartcom:tv, tilgjengelig for Cisions kunder i Norge.

Tags: