Cision styrker sin tilstedeværelse i det nordiske IR-markedet

Telekommunikasjonsselskapet Cision medelte idag rekruttering av Peter Galva som en ny Key Account Manager for det nordiske IR-markedet. Peter Galva kommer fra Thomson Reuters, tidligere Hugin.

Peter Galva har de siste årene jobbet som Europeisk Commercial Director hos Thomson Reuters. Han begynte på daværende Hugin Online i 1999 og har siden bygget opp en stor kundebase i IR og PR-segmentet i hele Nord-Europa. Peter har en bakgrunn innen forsikringsbransjen ved Länsförsäkringar.

Vi er glade for at Peter er med oss og han er et velkomment forsterkning til våre talentfulle IR-team, sier Magnus Thell, administerende direktør i Cision North. Han har omfattende erfaring fra kommunikasjonsløsninger innenfor avansert IR arbeid, slik at våre kunder får en god partner i Peter. Vi har som mål å styrke vår makredsposisjon innenfor IR-segmentet i hele Norden, så rekrutetting av Peter ser vi på som strategisk vitkig.

Peter Galva skal arbeide for å styrke Cisions nordiske tilstedeværelse med fokus på IR kunder.

Cision er et spennende selskap som har flere spennende lanseringeri tiden som kommer, sa Peter Galva. Mange bedrifter har mye å vinne ved å investere mer i profesjonelle IR tjenester. Jeg er veldig glad for at jeg får være en del av dette og at jeg kan forsette å arbeide i media verden med IR og PR både lokalt og globalt avslutter Peter.

For spørsmål, vennligst kontakt:
Alexander Mason, Sales & Marketing Director Cision Scandinavia, tlf: +46 8507 410 00

Cision tilbyr software og tjenester til kommunikatører i alle bransjer. Kundene bruker våre tjenester for å håndtere alle momenter i sin kommunikasjon – fra å identifisere viktige medier og opinionsbyggere til å nå ut med sine budskap, overvåke tradisjonelle og sosiale medier og evaluere effekten av sin kommunikasjon. Journalister, bloggere og andre opinionsledere bruker Cisions verktøy for å utforske oppslag til reportasje, følge trender og overvåke sitt mediebilde. Cision har kontorer i Europa, Nord–Amerika og Asia, samt partnere i 125 land. Cision AB er notert på Stockholmsbørsen og omsatte for omtrent 1.1 milliarder i 2010. Mer informasjon finnes også på www.cision.no

Tags:

Om oss

Cision empowers businesses to make better decisions and improve performance through its CisionPoint software solutions for corporate communication and PR professionals. Powered by local experts with global reach, Cision delivers relevant media information, targeted distribution, media monitoring, and precise media analysis. Cision has offices in Europe, North America and Asia, and has partners in 125 countries. Cision AB is quoted on the Nordic Exchange with revenue of SEK 1.5 billion in 2009.

Quick facts

Tweet dette

Sitater

Vi er glade for at Peter er med oss og han er et velkomment forsterkning til våre talentfulle IR-team.
Magnus Thell, administerende direktør i Cision North
Cision er et spennende selskap som har flere spennende lanseringeri tiden som kommer.
Peter Galva