Nå finnes CisionWire tilgjengelig for iPhone

Første versjon er lansert og tilgjengelig i App Store for nedlastning.

Vi vil hjelpe våre kunder med å øke synligheten av sin informasjon, noe vi gjør best ved å tilgjengeliggjøre informasjonen på de stedene og på den måten som brukerene ønsker. Vi ser en økt trend på at flere besøkende kommer fra mobile plattformer. Dette er bakgrunnen til at vi har utviklet en iPhone applikasjon som er en del av vår fremtidige strategi på at almennheten skal kunne ta del i kundenes informasjon i de mest aktuelle kanaler sier Magnus Thell, VD Cision Scandinavia. Applikasjonen presenterer nyhetsoppdateringer på en måte som gjør det enkelt for leseren å ta del i presseinformasjon som publisereres på CisionWire gjennom mobilen. Applikasjonen lanseres globalt og finnes tilgjengelig på norsk, svensk, dansk, finsk og tysk. - Vi har skapt en brukervennlig applikasjon som er gratis hvor du har mulighet til å legge inn selskapsnyheter som favoritter og desssuten dele nyheter med andre. De største fordelene er at du får ferske nyheter direkte i din iPhone. Første versjon finnes nå tilgjengelig i App Store og videre planer er å forbedre og utvikle CisionWire for iPhone og andre plattformer sier Magnus Thell. Klikk her http://itunes.apple.com/se/app/cisionwire/id359087884?mt=8 for å laste ned applikasjonen direkte til iPhone. Les mer på http://www.cisionwire.com/applications/iphone/. Applikasjonen er utviklet i samarbeid med The Amazing Society og RSQ.

Tags: