Nordea velger Cision som ny partner for formidlig av informasjon til media og finansmarkedet

Kommunikasjonsselskapet Cision meddeler idag at Nordens største bank, Nordea, har valgt Cision som leverandør for formidling av presse- og finansiell informasjon.

Nordea kommer til å bruke Cision som leverandør for distribusjon av presse- og finansiell- informasjon til sine interessenter globalt.

Vi er selvklart veldig glade og beæret over at en stor aktør som Nordea velger Cision som sin samarbeidspartner sier Magnus Thell, VD Cision Norden. Vi ser dette som et klart tegn på at våre tjenester er verdsatt og vi er i front.  Det er en tillit for å få arbeide med Nordens største bank og vi ser frem til et langsiktig samarbeid.

Nordea har cirka 11 millioner kunder og rundt 1400 filialer, og har en av Europas ti største full service banker i form av markedsverdi. Nordea-aksjen er notert på NASDAQ OMX Nordic Exchange i Stockholm, Helsingfors og København.

For spørsmål, vennligst kontakt:
Magnus Thell, VD
E-post: magnus.thell@cision.com
Telefon: 0046 8 507 410 00

Cision tilbyr software og tjenester til kommunikatører i alle bransjer. Kundene bruker våre tjenester for å håndtere alle momenter i sin kommunikasjon – fra å identifisere viktige medier og opinionsbyggere til å nå ut med sine budskap, overvåke tradisjonelle og sosiale medier og evaluere effekten av sin kommunikasjon. Journalister, bloggere og andre opinionsledere bruker Cisions verktøy for å utforske oppslag til reportasje, følge trender og overvåke sitt mediebilde. Cision har kontorer i Europa, Nord–Amerika og Asia, samt partnere i 125 land. Cision AB er notert på Stockholmsbørsen og omsatte for omtrent 1.1 milliarder i 2010. Mer informasjon finnes også på www.cision.no

Tags:

Om oss

Cision är den ledande leverantören av kommunikationsverktyg inom IR och PR. Våra kunder använder Cision för att hantera alla delar i sin kommunikation – allt ifrån att identifiera viktiga medier och opinionsbildare till att nå ut med sina budskap, bevaka traditionella och sociala medier och utvärdera effekten av sin kommunikation. Cision finns i Europa, Nordamerika samt Asien.

Sitater

Vi er selvklart veldig glade og beæret over at en stor aktør som Nordea velger Cision som sin samarbeidspartner.
Magnus Thell, VD Cision Norden
Magnus Thell, VD Cision Norden