Klar, ferdig oppgradert!

Shop Nå magasinet satser i samarbeid med VG TV og minMote på en #oppgradert versjon for alle seere og lesere denne våren.  At klær og selvtillit henger godt sammen fikk nemlig fire heldige deltakere erfare da de var med i #Oppgradert på VGTV. I regi av minMote fikk alle fire en hel dag med full makeover på et Shop Nå-senter!

Søndag 16. mars var det premiere på minMote sin nye serie #Oppgradert, hvor fire heldige deltakere får inspirasjon og hjelp til sitt nye jeg. Førstemann ut er Beatrice Svendsen, som etter en tøff periode med sykdom trengte en ny start. På kjøpesenteret Kolbotn torg startet oppgraderingen med en helt ny garderobe, og vårens nyheter var plukket ut for anledningen.

Ville tilbake til sitt gamle jeg
Målet for oppgraderingen var ikke å gjøre deltakerne til stive moteløver, men å fremheve det utgangspunktet de allerede hadde. Ettersom Beatrice alltid har likt å pynte seg, var minMotes oppgradering det som til slutt skulle få henne tilbake i rett spor igjen. Skal vi tro Beatrice gjorde oppgraderingen underverker både for garderobe og selvtillit.

- Det har vært en kjempeboost for meg å være med på dette! Jeg har fått mye mer selvtillit og har faktisk lyst til å gå på shopping igjen. Jeg er storfornøyd og kommer definitivt til å beholde den nye stilen. Jeg har faktisk tenkt til å kvitte meg med store deler av den gamle garderoben, innrømmer hun.

Guide til vårens nyheter
Shop Nå magasinet som er Sektor-sentrenes eget sentermagasin har i ukene som kommer egne reportasjer om det som skal til for å få en #oppgradert garderobe denne våren. Shop Nå er en guide til sesongens nyheter og trender og inviterer også til en konkurranse på Instagram hvor kunder selv kan delta.

-Vi ønsket å gjøre noe mer enn bare å fortelle om vårens nyheter på våre kjøpesentre, og har gjennom samarbeidet med VG TV også lansert en #oppgradert versjon av vår egen formidling gjennom Shop Nå både på nett og print, sier markedsdirektør Marianne Mazarino Håkonsen i Sektor Gruppen.  Vi har tatt mer på alvor det mange menn og kvinner synes er vanskelig, nemlig å gi seg selv nye muligheter med en full makeover.

MinMote redaksjonen har satt fokus på noe vi tror kan hjelpe mange av våre kunder.  Det å bli sett av andre, og få hjelp til å understreke sin egen personlighet kan være starten på en ny tid og en ny vår, og det ønsker vi på Sektor-sentrene å bidra til.

Tags: