Vårens hagedingser

Vårens produktslipp er rett rundt hjørnet og 1500 vårnyheter, lanseres hos Clas Ohlson fremover. Her har vi samlet noen av trendene for årets hagesesong, med bilder av de nyhetene vi tror blir kundefavoritter.
Maskiner

Hagemaskinene blir det flere av i sortimentet. Batteriteknologien har utviklet seg raskt den siste tiden og prisen på kraftige batterier har gått ned. Dette har resultert i et skred av nye kraftige batteridrevne maskiner. Flere av modellene bruker samme batteri som elektroverktøy i samme serie. Dette har spredt seg fra fjorårets trend med ett batteri til flere håndverktøy. Batterier er en dyr komponent, og med ett batteri til flere verktøy kan man senke prisene. I tillegg er det et mer miljøvennlig alternativ. Hvem trenger vel flere batterier uansett? I tillegg til batteridrevne tradisjonelle gressklippere, har det kommet flere robotgressklippere på markedet. For forbrukerne betyr dette bedre teknologi og lavere priser. Vi har tatt inn 3 modeller fra Gardena til årets sesong, mot fjorårets ene.

31-5279 Cotech gresstrimmer med kniver (batteri) kr.799,-

31-5326 Bosch Art 26 Li gresstrimmer kr.849,-

31-5290 Black&Decker 36V GlC3630L gresstrimmer kr. 1498,-
Batteridrift også på større maskiner som f.eks gressklippere
31-5327 Bosch Rotak 37 LI gressklipper kr. 3998,-

Gardena R70Li robotgressklipper (ny modell) kr. 13995,-
Hagevanning

Hagevanningsutstyret har endelig også fått litt designhjelp etter flere tiår i gul og grønn utførelse. De siste årene har vi sett en stadig økende trend, vi tar interiøret ut på balkongene og i hagene våre. Årets hagevanningskoblinger skal gå i ett med hagens øvrige designelementer og finnes nå i en diskré utførelse i hvit og sort. Hageslanger har også fått designhjelp, og finnes i år i flere farger for den fargeglade. Årets store trend er pastellfarger, gjerne i kombinasjon med sterkere farger. Vi har stor tro på at vår rosa hageslange vil bli en populær fargeklatt i hagen.

31-1016 Grunnsett koblinger kr. 59,-
31-5365 Sort hageslange kr. 249,-
31-5365 Hvit hageslange kr. 249,-
31-5365 Rosa hageslange kr. 249,-
31-5288 Slangevinde Cocraft kr. 998,-

Hageheller

Salget av tradisjonelle hageheller av tre til uteplassen har de siste årene eksplodert. I år har vi tatt inn fem nye utførelser, for større valgfrihet. Til samtlige helletyper selger vi kantlister og hjørner. Underside av plast gir rask og enkel montering. En morsom dings er hagehelle med solpanel og LED-lamper for god stemning på sene sommerkvelder.

31-5223 Hagehelle kunstgress 4 pk. kr. 149,-

31-5224 Hagehelle kunsttre 4 pk. kr. 149,-
31-5225 Hagehelle solpanel/lamper 1 pk. kr. 119,-
31-5226 Hagehelle kunstgranitt 4 pk. kr. 199,-

31-5227 Hagehelle kunstskifer 4 pk. kr. 199,-

Infravarmere

36-5149 Infravarmer med fjernkontroll for montering på vegg eller i tak. kr. 699,-

36-5127 Takpendel som skaper en herlig atmosfære på terrassen, partyteltet etc. Gir både varme og lys. kr. 499,-
Perfekt for overbygget uteplasser, eller i Pergolaen. 230 V/750 W.

Alt materiell kan fritt benyttes av pressen. Ønsker dere flere hagedingser, produkter i andre kategorier, produkter til utlån, eller har andre spørsmål? Ta gjerne kontakt.

Med vennlig hilsen / Best regards

Camilla Tully

Kommunikasjonsrådgiver / Communications Officer

PR / PR
Office: +47 23 21 40 38

Switchboard: +47 23 21 40 05

Mobile: +47 94 51 49 78

E-mail: camilla.tully@clasohlson.no

Clas Ohlson AS, Postboks 485 Sentrum, 0105 Oslo

Tags:

Quick facts

Clas Ohlson Smarte produkter og løsninger har vært vår lidenskap siden 1918. Vi elsker å finne løsninger som gjør din hverdag litt enklere.
Tweet dette