Coast Air fornøyd etter to måneders drift mellom Haugesund og København, og legger nå for salg 10.000 billigbilletter

Etter to måneders drift på ruten mellom Haugesund og København, er Coast Air fornøyd med responsen i markedet.
Selskapet la for salg 1000 billigbilletter den første måneden, og disse ble ”revet bort”. Coast Air frister nå med 10.000 billetter for under tusenlappen –for salg på utvalgte avganger i perioden oktober tom mars.

- Interessen for ruten har vært veldig positiv, og vi er glade for å se at antall bookinger viser en positiv tendens.
Coast Airs Interlineavtale med SAS har sannsynligvis vært med på å bidra til at de reisende ser enkelheten med direkteruten mellom Haugesund – København for så å reise videre ut
i verden v.v.

- Vi ser at det gradvis tar seg opp med reisende som bruker ruten for å komme seg til eller fra resten av verden, og vi jobber aktivt for å få på plass flere Interlineavtaler. På den måten blir enda flere destinasjoner lett tilgjenglig for de reisende.
Fortsetter den positive utviklingen, vil vi vurdere en tredje frekvens på enkelte dager fra våren -08.

- Billigbillettene som nå legges ut er bare et av flere tiltak som gjøres for å gjøre ruten enda mer attraktiv.
Billettene er i prisklasser fra kr 395 til kr 995, og har salg- og reiseperiode fra mandag den 8. oktober til ut mars måned.