Coast Air kjøper bakketjenester hos SAS Ground Services i Haugesund

Coast Air gjør for tiden en rekke kommersielle grep som både vil være godt synlig, og til fordel, for de reisende. Fra 1. mai overtar SGS Haugesund all handling for Coast Air på Haugesund Lufthavn Karmøy.

Fra 1. mai overtar SGS Haugesund all handling for Coast Air på Haugesund Lufthavn Karmøy. Avtalen gjelder bakketjenester inklusiv innsjekking, ankomst- og gateservice, bagasjehåndtering og klarering av fly.

Coast Air gjør for tiden en rekke kommersielle grep som både vil være godt synlig, og til fordel, for de reisende. Ved å inngå handlingavtale med SGS i Haugesund, så frigjøres samtidig interne ressurser til andre kommersielle stillinger som selskapet har behov for å besette.

”Coast Air og SGS sine verdier og mål er meget kompatible. Begge selskapene har sterkt kundefokus, og ønsker å utvikle produkter og tjenester som er best i sin klasse” - sier Ove Tungesvik, stasjonssjef i SGS i Haugesund.
”Og begge setter vi fleksibilitet, omtanke og presisjon i høysetet, så nå kan vi stille disse kravene ovenfor hverandre” - avslutter Vigleik Dueland, kommersiell sjef i Coast Air.