Coast Air øker kapasiteten mellom Haugesund og Bergen

PRESSEMELDING

27. mars 2007

Coast Air øker kapasiteten mellom Haugesund og Bergen

Coast Air vil fra 10. april sette inn større fly på strekningen Haugesund – Bergen.

Selskapet har operert ruten med Jetstream 31, med plass til 19 passasjerer. Fra 10. april har man gleden av å tilby ATR 42, med plass til 48 passasjerer.

“Vi ser frem til å kunne tilby et større fly, som gir kunden bedre komfort, og bedre ombordservice. Ruten har vært en typiske forretningsrute, men med flere seter, får vi gleden av å kunne tilby produktet til en større kundegruppe. I anledning kapasitetsøkningen har Coast Air også fornøyelsen av å kunne tilby markedet en rekke billige billetter på strekningen”, sier kommersiell sjef Vigleik Dueland.

For mer informasjon vennligst kontakt
Vigleik Dueland
Kommersiell sjef

Bilder av flytypen ATR finnes i vårt presserom på Observer.no