Coast Air tilbyr 1000 billige billetter mellom Stord og Oslo

PRESSEMELDING

26. mars 2007

Coast Air tilbyr 1000 billige billetter mellom Stord og Oslo

Coast Air har lagt ut for salg 1000 billetter til kr 399.- på strekningen Stord – Oslo.

- Vi vil med dette gi flere muligheten til å reise billig mellom Stord og hovedstaden. Dessuten så skulle vi gjerne ha sett at flere fant veien fra Oslo til Stord – en perfekt innfallsvinkel om man skal gjøre forretninger i Sunnhordland og i Haugesundsdistriktet.
Og med 1000 billige billetter, er det i alle fall ikke prisen det skal stå på, sier kommersiell sjef Vigleik Dueland

Billettene er tilgjenglige frem til 31. mars, og reisen må finne sted innen 31. april
- Viser det seg at flere finner veien til billige priser og flyginger mellom Stord og Oslo, så vil muligheten være god for ytterligere billigkampanjer på strekningen.
Coast Air vil på denne måten være med å sette søkelyset på Stord, som ligger sentralt i et ekspansivt oljemiljø, med ideelle forbindelser til både Haugesund og Bergen, avslutter Dueland.

For eventuell mer informasjon vennligst kontakt
Vigleik Dueland
Kommersiell sjef

Telefon 92 08 46 89