Coast Air tilbyr business lounge på Kastrup Lufthavn, København

Nå tilbyr Coast Air business lounge til alle passasjerer som reiser i super economy til eller fra Kastrup. Loungen gir muligheter for opphold i rolige og avslappende omgivelser i Coast Airs lounge / Novia Business Lounge.

Siden Coast Air startet flygninger mellom Haugesund og København den 6. august i år, har selskapet hatt en jevn økning av kunder som reiser i vår super economy klasse.

Passasjerer som reiser videre fra Kastrup med SAS eller andre selskaper i Business Class, har adgang til disse selskapers Business Class Lounges på Kastrup.

Nå tilbyr Coast Air business lounge til alle våre passasjerer som reiser i super economy til eller fra Kastrup. Loungen gir muligheter for opphold i rolige og avslappende omgivelser i Coast Airs lounge / Novia Business Lounge.

For Coast Airs kunder som reiser super economy, betyr dette følgende:

Passasjerer som skal reise fra København til Haugesund har adgang til Coast Airs lounge / Novia Business Lounge.

Reiser man Haugesund - København med Coast Air og skal videre med et annet flyselskap, kan man enten velge dette selskapet lounge eller Coast Airs lounge / Novia Business Lounge.

Loungen befinner seg i transitt hallen i terminal 2.

Coast Airs billettkontor (hos Atlantic Airways) og Coast Air’s check in område er i samme terminal.

Med det nye tilbudet håper Coast Air at ruta mellom Haugesund og København fremstår som enda mer attraktiv.