Gavekort gis til Coast Airs passasjerer i Haugesund, Bergen og Sandefjord i dag og i morgen.

PRESSEMELDING

19 april 2007

Mindre fly fra Coast Air dag – større opplevelser neste gang!

Coast Air satser intensivt på produktutvikling. For eksempel så har selskapet satt inn større fly mellom Haugesund-Bergen og Haugesund-Sandefjord for å øke komfort og ombordservicen for de reisende.

Dette har vi gjort reklame for, og dette har vi lovet, men i ettermiddag og i morgen kan vi dessverre ikke etterleve reklamens budskap. Dette skyldes at flyet som skulle fløyet i dag, og i morgen, er inne på en teknisk oppgradering som dessverre har tatt lengre tid enn planlagt.
For at passasjerene skal komme frem til rett tid setter vi inn flere av våre mindre arbeidshester, nemlig Jetstream 32, som mange av av våre passasjerer kjenner godt allerede. I alt gjelder dette 10 avganger mellom Haugesund, Bergen og Sandefjord.

”Vi vil så gjerne at alle blir kjent med våre større fly, og vi tilbyr derfor dagens, og morgendagens passasjerer en ny valgfri tur/retur-reise i vårt rutenett. Alle passasjerer som går ombord på disse rutene i ettermiddag, og i morgen, vil få et gavekort som gjelder for ny reise”, sier Vigleik Dueland, kommersiell sjef.

Med gavekortet kan man f.eks fly Stord-Oslo, Haugesund-Sandefjord, Haugesund-Bergen, Oslo-Røros med ATR 42. Gavekortet kan også brukes på Jetstreamruter mellom Oslo-Fagernes, eller Haugesund-Fagernes om man skulle ønske det.

For mer informasjon vennligst kontakt

Vigleik Dueland
Kommersiell sjef
92 08 46 89