Større fly og flere billige billetter fra Coast Air mellom Sandefjord og Haugesund

For bare få dager siden lanserte Coast Air økning i kapasiteten mellom Haugesund og Bergen
gjeldende fra 10. april. Fra samme dato vil det også bli satt inn større fly mellom Haugesund og Sandefjord. Omleggingen har også medført muligheter for å fly mellom Bergen og Sandefjord via Haugesund.

I anledning kapasitetsøkningen lanserer selskapet en rekke billige billetter på strekningene.
Det legges ut billetter fra kr 490, som selges i perioden 10. april til 31. mai, og med reiseperode fra 10. april frem til 30. juni.

”Vi ser frem til å kunne tilby ATR 42-320, som gir kunden bedre komfort, og bedre ombordservice. Satsningen er et ledd i arbeidet med å styrke vår posisjon som det beste alternativet til og fra Vestlandet”, sier kommersiell sjef Vigleik Dueland.