ÅRSRAPPORT 2009

ÅRSRAPPORT 2009 Codfamers ASA har i dag offentliggjort sin årsrapport for 2009. Foreløpig årsresultat for 2009 ble offentliggjort 19.februar sammen med kvartalsrapporten for fjerde kvartal 2009. Det endelige årsresultatet for 2009 innholder en positiv endring på MNOK 29,4. Endringen skyldes at selskapets konvertible obligasjonslån har blitt revurdert. Endringen er således en regnskapsmessig føring og har ingen kontanteffekt. Som følge av revurderingen øker selskapets egenkapital med MNOK 1,8 og verdi av det konvertible lånet reduseres med MNOK 1,8. Rapporten kan lastes ned på selskapet websider www.codfarmers.com Engelsk versjon av årsrapporten vil bli lagt ut på våre websider i løpet kort tid. For mer informasjon, vennligst kontakt Harald Dahl, fungerende adm. dir., tel: +47 90 11 92 82