COD – EKSTRAORDINÆR GENERALFORSAMLING AVHOLDT I CODFARMERS ASA

Vedlagt følger protokoll fra ekstraordinær generalforsamling i Codfarmers ASA (“Codfarmers”) avholdt i dag, 19. september 2011.

9.914.832 av i alt 15.406.260 aksjer og stemmer i selskapet var representert på generalforsamlingen, eller ca 64,36 % av aksjekapitalen.

Alle vedtak ble truffet i tråd med styrets forslag, dog slik at tegningsfristen i den rettede emisjonen mot aksepterende aksjonærer i Atlantic Cod Farms AS er forlenget til 27. september 2011.

I tråd med valgkomiteens innstilling ble det valgt nytt styre i Codfarmers bestående av Marianne Johnsen (styrets leder), Benedicte Fossum (styrets nestleder), Frode Teigen (medlem), Øivind Tidemandsen (medlem), Thomas Falck (medlem), Kristian Nergaard (varamedlem) og Ulf Henning Sørdal (varamedlem). Valget gjelder for perioden frem til ordinær generalforsamling i 2012.

Kontaktpersoner: