COD – ENDELIG RESULTAT AV FRIVILLIG TILBUD

Det vises til børsmeldinger fra Codfarmers ASA (“Codfarmers”) av 14. september 2011 angående offentliggjøringen av tilbudsdokumentet for det frivillige tilbudet (“Tilbudet”) på samtlige aksjer i Atlantic Cod Farms AS (“ACF”) og av 22. september 2011 angående det foreløpige resultatet av Tilbudet.

Etter endelig registrering av aksepter i Verdipapirsentralen (“VPS”) er den endelige akseptgraden i Tilbudet 98,8 % eller totalt 668.493.217 aksjer i ACF.

Videre har også betingelsene i Tilbudet angående annullering av warrants utstedt av ACF og samtykke til eierskifte i ACF blitt oppfylt. Dermed har samtlige betingelser knyttet til Tilbudet blitt oppfylt.

Det forventes at levering og notering av vederlagsaksjene som skal utstedes av Codfarmers i forbindelse med Tilbudet til de aksepterende aksjonærene i ACF vil finne sted rundt 29. september 2011.