COD – FORELØPIG RESULTAT I FORTRINNSRETTSEMISJONEN

Tegningsperioden i fortrinnsrettsemisjonen i Codfarmers ASA (“Codfarmers”) utløp den 20. oktober 2011 kl 17:30 (norsk tid). En foreløpig opptelling viser at Codfarmers har mottatt tegninger for om lag 335 268 nye aksjer ved utløpet av tegningsperioden.

Endelig tildeling av aksjene tilbudt i fortrinnsrettsemisjonen forventes å finne sted den 26. oktober 2011 i samsvar med tildelingskriteriene inntatt i prospektet datert 5. oktober 2011. Det endelige tegningsresultatet for fortrinnsrettsemisjonen forventes å bli offentliggjort den 26. oktober 2011, og melding om tildeling av nye aksjer og det tilsvarende tegningsbeløpet som skal betales av den enkelte tegner, vil bli sendt ut i brev samme dag.

Betalingsfristen for de nye aksjene er 31. oktober 2011.

Denne opplysningen er informasjonspliktig etter verdipapirhandelloven § 5-12.