COD – OFFENTLIGGJØRING AV TILSVARENDE DOKUMENT OG START AV AKSEPTPERIODE

Det vises til børsmelding fra Codfarmers ASA (“Codfarmers”) av 26. august 2011 angående det planlagte frivillige tilbudet (“Tilbudet”) på alle utestående og utstedte aksjer i Atlantic Cod Farms AS (“ACF”).

Tilbudsdokumentet og det tilsvarende dokumentet (“Tilbudsdokumentet”) har blitt kontrollert av Finanstilsynet i henhold til verdipapirhandelloven § 7-13, jf § 7-4 nr. 6 og § 7-5 nr. 7. Tilbudsdokumentet vil også utgjøre et informasjonsmemorandum i henhold til Oslo Børs’ løpende forpliktelser punkt 3.5.4.

Tilbudsperioden for Tilbudet vil være fra og med 14. september 2011 til 21. September 2011
kl 17.30 (norsk tid).

Tilbudsdokumentet vil bli sendt til registrert adresse for samtlige aksjonærer i ACF. Tilbudsdokumentet vil også være tilgjengelig på www.codfarmers.no og ved henvendelse til tilrettelegger for Tilbudet DnB NOR Markets.

Kontaktpersoner:

Helge Hellebust, styreleder i ACF, telefon +47 93 20 25 50