COD – REGISTRERT KAPITALFORHØYELSE

Det vises til børsmelding fra Codfarmers ASA (“Codfarmers”) av 8. februar 2012 vedrørende den rettede emisjonen av 15.000.000 nye aksjer til en tegningskurs på NOK 2 pr aksje (den “Rettede Emisjonen”) og den etterfølgende reparasjonsemisjon på inntil 15.000.000 nye aksjer til en tegningskurs på NOK 2 pr aksje (“Reparasjonsemisjonen”). Den Rettede Emisjonen og Reparasjonsemisjonen ble vedtatt i en ekstraordinær generalforsamling avholdt i Codfarmers den 8. mars 2012.

Kapitalforhøyelsen i forbindelse med den Rettede Emisjonen er nå registrert i Foretaksregisteret. Den nye aksjekapitalen i Codfarmers er NOK 57.284.186, fordelt på 57.284.186 aksjer, hver pålydende NOK 1.

Codfarmers vil publisere et prospekt for noteringen av de nye aksjene som er utstedt i den Rettede Emisjonen og for Reparasjonsemisjonen. Aksjene som er utstedt i den Rettede Emisjonen vil ikke kunne handles på Oslo Børs før prospektet er blitt publisert.

Denne opplysningen er informasjonspliktig etter verdipapirhandelloven § 5-12.