COD – RETTET EMISJON MOT INC INVEST AS

Det vises til tidligere børsmeldinger fra Codfarmers ASA vedrørende avtale med Havlandet Havbruk AS og dets morselskap INC Invest AS om finansiering av kjøp av yngel.

Codfarmers ASAs styre har i dag, i henhold til nevnte avtale og på basis av styrefullmakt til kapitalforhøyelse tildelt av generalforsamlingen den 4. april 2011, besluttet å gjennomføre en rettet emisjon mot INC Invest AS på 451.282 nye aksjer til tegningskurs kr 7,80 per nye aksje. Emisjonen vil gi Codfarmers ASA et bruttoproveny på kr 3.520.000 til finansiering av kjøp av yngel.

Kapitalforhøyelsen i forbindelse med den rettede emisjonen forventes registrert i Foretaksregisteret rundt 15. april 2011. Etter at kapitalforhøyelsen er registrert vil selskapet ha en aksjekapital på kr 15.406.260 fordelt på 15.406.260 aksjer, hver pålydende kr 1,00.

For ytterligere informasjon, vennligst kontakt

Harald Dahl (tlf +47 22 40 33 94)

Codfarmers ASA