COD – UTLØP AV TEGNINGSPERIODE OG SISTE HANDELSDAG FOR TEGNINGSRETTER I REPARASJONSEMISJONEN

Tegningsperioden og omsetningsperioden for tegningretter (COD S) i Codfarmers ASAs reparasjonsemisjon, avsluttes kl 17:30 (norsk tid) i dag, 10. april 2012.

Tegningsretter som ikke er solgt, eller benyttet til å tegne nye aksjer i reparasjonsemisjonen, før kl 17:30 (norsk tid) i dag, 10. april 2012, vil bortfalle uten kompensasjon til innehaveren og derved miste sin verdi.

Innehavere av tegningsretter (enten tildelte eller ervervede) må følge instruksjonene i prospektet for å tegne nye aksjer.

For nærmere opplysninger henvises det til prospektet datert 21. mars 2012.

Denne opplysningen er informasjonspliktig etter verdipapirhandelloven § 5-12.