CODFARMERS - ENDELIG RESULTAT AV ETTERFØLGENDE EMISJON

Det vises til børsmeldinger datert 15. og 16. juli 2010 vedrørende den etterfølgende emisjonen (den ”Etterfølgende Emisjonen”) i Codfarmers ASA (”Codfarmers”).

Tegningsperioden i den Etterfølgende Emisjonen utløp den 30. Juli 2010 kl. 17.30. Ved utløpet av tegningsperioden var det mottatt tegninger for totalt 2 581 739 nye aksjer til kr 0,50 pr aksje og 50 000 nye aksjer tegnet av ansatte i Codfarmers til kr 0,40 pr aksje.

I samsvar med tildelingskriterier inntatt i prospektet datert 15. juli 2010 (“Prospektet”) er totalt 2 631 739 nye aksjer tildelt i den Etterfølgende Emisjonen, med et bruttoproveny på ca. kr 1,3 millioner.

Tildelingsbrev vil bli sendt ca. 3. august 2010. Betalingen for de tildelte aksjene forfaller 6. august 2010 i henhold til de betalingsprosedyrer som er beskrevet i Prospektet.

De nye aksjene som utstedes i den Etterfølgende Emisjonen kan ikke overdras eller handles før de er fullt ut betalt og kapitalforhøyelsen er registrert i Foretaksregisteret (forventes å finne sted ca. 12. august 2010).

Etter at kapitalforhøyelsen er registrert i Foretaksregisteret, vil Selskapets aksjekapital være kr 14 954 977,50 fordelt på 149 549 775 aksjer, hver pålydende kr 0,10.

Oslo, 2. august 2010

Codfarmers ASA

Harald Dahl

+47 22 40 33 94

Denne informasjonen er underlagt informasjonsplikten i henhold til verdipapirhandelloven § 5-2.