Codfarmers ASA lanserer STRØM®  - det nye navnet på fersk torsk

Codfarmers ASA lanserer STRØM®  - det nye navnet på fersk torsk.

4. november 2010 lanserer Codfarmers ASA fersk torskeloin i delikat forbrukerpakning under selskapets registrerte varemerke STRØM®. Produktet testlanseres i første omgang i utvalgte dagligvarebutikker i Oslo i begynnelsen av november. Det planlegges å utvide distribusjonen ytterligere i begynnelsen av 2011.

Codfarmers har lenge jobbet med utvikling av et produkt og konsept som får frem den utmerkede kvalitet og ferskhet som kan leveres. Produktutvikling og branding er viktige elementer i Codfarmers strategi for å skape lønnsomhet i torskeoppdrett sier selskapets Administrerende Direktør, Harald Dahl.

Oslo, 14. oktober 2010

Harald Dahl CEO, tlf. +47 22 40 33 94