Codfarmers publiserer prospekt, tegningsperiode begynner

Codfarmers ASA (”Selskapet”) publiserer i dag, 16. juli 2010, prospektet i forbindelse med tidligere annonsert gjennomført rettet emisjon og utstedelse av aksjer til Havlandet Marin Yngel AS, samt etterfølgende emisjonen, hvor vilkår og betingelser ble offentliggjort i børsmelding 15. juli 2010. Prospektet har blitt gjennomgått og godkjent av Finanstilsynet.

Tegningsperioden for den etterfølgende emisjonen løper fra 16. juli 2010 til 30. juli 2010 kl. 17:30 norsk tid.

Underlagt gjeldende lokale verdipapirlover vil prospektet bli gjort tilgjenglig på nettsidene angitt nedenfor og vederlagsfritt på forespørsel til Selskapet, DnB NOR Markets eller RS Platou Markets AS.

Codfarmers ASA
Skur 39 Vippetangen