Meldepliktig handel (COD)

Oslo, tirsdag 3. august 2010

Det vises til børsmelding fra Codfarmers ASA datert 2. august 2010 vedrørende resultat av den etterfølgende emisjonen.

I forbindelse med den etterfølgende emisjonen har følgende primærinnsidertransaksjoner funnet sted:

Yngel- og settefiskdirektør Thor Magne Jonassen har tegnet og fått tildelt 15 000 aksjer i Codfarmers ASA. Kurs for aksjene er NOK 0,40. Thor Magne Jonassen eier ikke aksjer fra før i selskapet, og ny beholdning ved gjennomføringen av emisjonen er dermed 15 000 aksjer.

Produksjonsdirektør Tore Laugsand har tegnet og fått tildelt 10 000 aksjer i Codfarmers ASA. Kurs for aksjene er NOK 0,40. Tore Laugsand eier ikke aksjer fra før i selskapet, og ny beholdning ved gjennomføringen av emisjonen er dermed 10 000 aksjer.

Denne opplysningen er informasjonspliktig etter verdipapirhandelloven § 5-12