Comfort styrker kjedekontoret

Dato: 13.11.06
Olav Aastvedt er ansatt som produkt- og leverandøransvarlig i Comfort-Kjeden og Jan Erik Andersen er ansatt som distriktsansvarlig for område sørvest Norge.

Aastvedt er i utgangspunktet utdannet innen økonomi og finans og har 25 års bransjeerfaring fra grossister og produsenter, i butikker og hos leverandører. De siste 12-13 årene har han arbeidet i ulike stillinger i IFÖ.

Andersen har også lang fartstid i VVS-bransjen og er utdannet rørlegger med fagbrev. Han har tidligere vært distriktsansvarlig i IFÖ og er vant med å arbeide tett på salgsapparatet. Han får i sin nye stilling direkte ansvar for 22 Comfort-medlemmer fra Førde til Tvedestrand.

Comfort-Kjeden har nylig ansatt Knut Strand Jacobsen som ny administrerende direktør og styrker nå bemanningen og kompetansen ved kjedekontoret både for å bistå eksisterende medlemmer og også med tanke på en rask økning av antall medlemmer i kjeden. Kjeden kunne nylig åpne butikk nr. 95 i Drøbak, men vil gjerne knytte til seg ytterligere 20-30 medlemmer for å få større tyngde i markedet etter hvert som konkurransen om kundene nå hardner.

Vedlegg:
2 fotos av Aastvedt og Andersen.

--------------------------------------------------------
For mer informasjon kontakt adm. direktør Knut Strand Jacobsen på telefon 23 03 95 60

Om oss

Erfarne rørleggere – solid håndverkComforts rørleggere har bygget tusenvis av bad over hele Norge siden 1974. De kan reglene, vet hva og hvem som må til og kan ta ansvar for jobben til den er gjort. Å bygge bad med Comfort betyr trygghet på at badet blir som det skal være, i tillegg til at du slipper å bekymre deg. Når badet er ferdig skal du kunne se tilbake og tenke "det var jo enkelt". Det er målet vårt.