Shared Service Center HR/Finans 2014, konferanse 5-6 mars Oslo

Lykkes du med å optimalisere ditt Shared Service Center? Det er ingen nyhet at Norge er blant de landene som har de høyeste fasta kostnadene i verden. Sammen med en urolig verdensøkonomi har dette ført til større krav om kontroll og effektiviserte prosesser.

Å etablere et Shared Service Center er løsningen for mange selskaper i dag, men den store utfordringen er optimalisering – hvordan vet du at akkurat ditt SSC er kostnadseffektivt samtidig som det holder høy kvalitet og har en høy servicegrad? Hvor mye kan og vil du standardisere? Og hva er neste trinn i utviklingen av ditt Shared Service Center?

Har du det som trengs for å lede et effektivt og kvalitetssikret SSC?

Under konferansen Shared Service Center HR/Finans 2014 kan du lytte, bygge nettverk og la deg inspirere av ledende eksperter og praktiske caser. Konferansen gir deg mer kunnskap, konkrete metoder og verdifulle erfaringer, slik at du skal kunne optimalisere og utvikle ditt SSC.

Klikk her for komplett program!

PÅ KONFERANSEN KAN DU BLANT ANNET LÆRE OM DETTE:
• Hvordan du kontrollerer at SSC leverer de rette verdiene
• Suksessfaktorer for et vellykket SSC
• Arbeidsmetoder og prosesser for å gjøre SSC mer effektivt

FRA PROGRAMMET:
Hvordan organisere alle under samme tak?
Ole Bergersen, HR Service Center Manager, IKEA

E.ONs resa till ett lyckat SSC
Linda Palac, fd. Head of Accounting SSC, E.ON

Hvordan måle for HR SSC – benchmarking?
Astrid Hvalbye Berle, direktør HR-senteret, Posten

Velkommen til konferansen!

Klikk her for komplett program!

Tags:

Sveriges største konferanse- og utdanningsselskap for privat og offentlig sektor – nå også i Norge! Vi vet at våre konferansedeltakere krever det lille ekstra. De nøyer seg ikke med å sitte passive og bli matet med fakta. Våre deltakere er mennesker som vil utvikles og som har drivkraften til å se bortenfor horisonten og gjøre framskritt for den organisasjonen de arbeider i. Derfor følger vi på Conductive vår egen nøye gjennomtenkte filosofi om hva vi vil tilby deltakerene og arbeider i henhold til vår egen modell , Conductivemetoden™. Den garanterer konkret forretningsverdi for deg som deltaker og forklarer hvorfor 97,3% av våre kunder er fornøyd med våre konferanser.