Ny administrerende direktør i Consafe Logistics AS

Fra 25. april er John-Eirik Falch (42) ansatt som ny administrerende direktør i Consafe Logistics AS og Business Area Manager for Mobile Solutions i Consafe Logistics Holding AB etter Jan Hansen.

Falch kommer fra stillingen som Vice President Sales Europe for Consafe Logistics area Mobile Solutions. Han har tidligere blant annet vært salgs- og markedsdirektør i Captura ASA og salgsdirektør for forretningsområdet Mobile Solutions i børsnoterte PSI Group ASA.

”Jeg er overbevisst om at John-Eirik vil bli en god leder for Consafe Logistics i Norge. Han har all den kompetanse og erfaring som skal til. Hans entusiasme kombinert med den øvrige ledergruppens kompetanse og brede bransjeerfaring vil revitalisere og utvikle selskapet videre. Selskapet har alle forutsetninger for å spille en ledende rolle i bransjen framover”, sier den avtroppende sjefen Jan Hansen.

Om Consafe Logistics Group
Consafe Logistics er en av Europas ledende leverandører av mobile logistikk løsninger til kunder som bruker logistikk for å styrke sin konkurranseevne. Selskapet utvikler, implementerer og supporterer løsninger i hele verdiskjeden fra produksjon og lager til detaljsalg.

Consafe Logistics omsetter for ca 70 millioner Euro og har 400 medarbeidere. Selskapet er inndelt i fire forretningsområder; Manufacturing, Warehouse & Distribution, Mobile Solutions og Supply Chain Consulting. Consafe Logistics hjelper kunder i over 20 land verden over fra sine avdelingskontorer i Sverige, Norge, Danmark, Nederland, Polen, Russland og Storbritannia. Consafe Logistics er en del av the JCE Group of Companies.
www.consafelogistics.com

For more information please contact:

John-Eirik Falch
Managing Director