Bokklubben åpner julebutikk i Oslo sentrum

Fredag 1. desember åpner Bokklubbens julebutikk på Karl Johan i Oslo sentrum. I perioden fra 1.- 23. desember inviterer vi Bokklubbens medlemmer til VIP-butikk i Saras telt i Spikersuppa.

- Bokklubben har lenge hatt en bokhandel i tilknytning til lokalene i Nydalen. Nå blir det spennende å etablere seg i sentrum og å gi Bokklubb-medlemmer i Oslo-området et nytt, attraktivt tilbud, sier Maren Kolle Riis fra Bokklubben, som er ansvarlig for butikken i Saras telt.

VIP-butikk for Bokklubbens medlemmer
- Desember er årets viktigste salgsmåned for bøker, sier Kolle Riis, og akkurat i denne travle perioden er det Bokklubben inviterer sine medlemmer til VIP-butikk i Saras telt. Vi kan love god veiledning, gode tilbud, maks rabatt på alle årets bøker og minimalt med kø og stress. Arealet blir på 300 kvm og vi vil ha et rikt tilbud av bøker, dvd´er, lydbøker, julepynt og gaver. Målet er at Bokklubbens julebutikk skal gjøre julehandelen så hyggelig som mulig. Derfor legger vi også opp til forfattertreff og arrangementer i butikken:

Fredag 1. desember kl. 17.00: Litteraturkafé: Unni Lindell forteller om og signerer Krokodiller snakker ikke norsk
Lørdag 2. desember kl. 12.00: Litteraturkafé: Nils Nordberg leser fra og signerer En kriminelt god jul
Lørdag 9. desember kl. 12.00: Litteraturkafé: Wenche Andersen forteller og signerer Velkommen
Torsdag 14. desember kl. 17.00: Jul i siste lita ved Line Dammen og Hanne Buxrud
Lørdag 16. desember kl. 12.00: Eventyrstund for barn. Liv Gulbrandsen leser Rebecca og forteller spennende historier.

Anne B. Ragde og Unni Lindell jobber i Bokklubbens julebutikk
Torsdag 7. desember blir det ekstra stas å handle i Bokklubbens julebutikk. Da stiller Anne B. Ragde og Unni Lindell som butikkdamer! Fra kl. 15.00-20.00 blir de å finne bak disken for å selge bøker, signere, anbefale bøker og snakke med kundene. Ragde og Lindell kan skilte med butikkerfaring fra tidligere tider og begge forfatterne har en stor porsjon humør og gleder seg til å selge bøker og møte leserne ansikt til ansikt på denne måten.

Bokklubbens julebutikk åpner fredag 1. desember kl. 12.00
Butikken holder åpent hver dag fra 1. – 23. desember.
Åpningstider:
Man. – fre. kl. 10.00 - 20.00
Lør. kl. 10.00 - 16.00
Søn. kl. 14.00 - 18.00

For mer informasjon vennligst kontakt