Bokklubbens Mestermøter

Norges beste bok illustrert av en av Norges fremste kunstnere. Møtet mellom Kjell Askildsen og Håkon Bleken er et mestermøte av de sjeldne.

Med Kjell Askildsens Thomas F.s siste nedtegnelser til almenheten, illustrert av Håkon Bleken, lanseres den nye serien Bokklubbens Mestermøter. Serien er en arena for selvstendige møter mellom billedkunst og skrivekunst. Bokklubbens Mestermøter er bokkunst for bokelskere, hvor Norges fremste billedkunstnere inviteres til å illustrere fremstående litterære verk.
Mer informasjon om serien finnes på www.bokklubben.no.

Presentasjon av bokserien Bokklubbens Mestermøter
Torsdag 26. april kl. 14.00
Norske Grafikere, Tollbugaten 24

Opplesning ved Kjell Askildsen
Visning av Håkon Blekens originalillustrasjoner

Begge kunstnerne vil være til stede under arrangementet. Ta gjerne kontakt for intervjuavtaler.

For bilder av Kjell Askildsen, Håkon Bleken, bokomslag og Blekens illustrasjoner kontakt